This repository has been archived on 2022-10-09. You can view files and clone it, but cannot push or open issues or pull requests.
OLEGSHA 49d283e7a3
Refactored F3 layer
- Renamed from LayerTestGUI to LayerDebug
- Many of the displays have been removed
- Fullscreen and VSync displays have been merged with FPS display
- Updates are automatic
2021-12-13 17:03:23 +03:00

28 lines
1014 B
Plaintext

# ru-RU
LayerAbout.Title = Прогрессия
LayerAbout.Version = Версия: %s
LayerAbout.DebugHint = Отладочный GUI: F3
LayerDebug.FPSDisplay = FPS:
LayerDebug.TPSDisplay = TPS:
LayerDebug.TPSDisplay.NA = TPS: н/д
LayerDebug.ChunkStatsDisplay = Чанки вид/очр/загр:
LayerDebug.PosDisplay = Поз:
LayerDebug.PosDisplay.NA.Client = Поз: клиент н/д
LayerDebug.PosDisplay.NA.Entity = Поз: сущность н/д
LayerDebug.SelectedBlockDisplay = %s Блок: %s
LayerDebug.SelectedTileDisplay = %s Плитка: %s
LayerDebug.PlacementModeHint = (Блок %s плитки: Ctrl + прокрутка)
LayerButtonTest.Title = Тест кнопок
LayerButtonTest.Return = Главное меню
LayerTitle.Title = Прогрессия
LayerTitle.Play = Играть
LayerTitle.Reset = Сбросить мир
LayerTitle.Options = Настройки
LayerTitle.Quit = Выход
LayerText.Load = Загрузка...
LayerText.Save = Сохранение...